Garantie & Retourneren

Wij garanderen dat de producten die worden verkocht in onze website, anders dan expliciet vermeld, zijn 100% nieuw en vrij van gebreken in materiaal en vakmanschap. Onze gedetailleerde warrant beleid is als volgt:

1. Wij garanderen onze producten voor 1 jaar onder normale, niet-commercieel gebruik. Tijdens de eerste negentig (90) dagen vanaf de datum van aankoop, zullen wij repareren of vervangen van een defect product.

2. Na negentig (90) dagen en tot een (1) jaar na aankoop, wij zullen, onderworpen aan inspectie, reparatie van de defecte accu of vervang deze door een nieuwe of gereviseerde unit. De aangifte moet vergezeld gaan van een Return Merchandise Authorization (RMA) nummer, dat wordt afgegeven op aanvraag en moeten worden verzonden prepaid. Een verzendkosten korting zal worden uitgebreid tot de klant in het geval dat een defect in materiaal of vakmanschap wordt bevestigd.

3. De garantieperiode is een jaar na de oorspronkelijke datum van aankoop. Een vervangend artikel, indien verzonden, niet opnieuw opstart, of op enigerlei wijze uit te breiden, de garantieperiode.

4. Voor accu of batterijen aanverwante producten, celcapaciteit uitputting na verloop van tijd onder regelmatig gebruik is normaal en is geen indicatie van gebrek. Een accu die tachtig procent (80%) van de oorspronkelijke capaciteit na twaalf maanden behouden wordt als normaal beschouwd.

5. Voor accu of batterijen aanverwante producten, de garantie vervalt wanneer de batterij is niet goed geladen, ge´nstalleerd of misbruikt op enigerlei wijze, of als het etiket en / of bar gecodeerde garantie etiketten zijn verwijderd of veranderd zijn.

6. Indien van toepassing, moeten alle verzoeken om garantie rendementen gepaard gaan met een bewijs van aankoop en worden gemaakt door de dealer of verkooppunt waar de accu oorspronkelijk werd aangekocht.

7. Als u van gedachten verandert en het item wilt retourneren voor een terugbetaling, kunt u contact opnemen met onze afdeling klantenservice en het verkrijgen van een Return Merchandise Authorization (RMA)-nummer binnen vijftien (15) dagen na aankoop. Keer terug binnen dertig (30) dagen na aankoop kunnen zijn voor uitwisseling, krediet of terugbetaling bij onze discretie. Een product teruggestuurd voor terugbetaling of omruiling moet in de originele verpakking, en het moet compleet en onbeschadigd te zijn. Klant is verantwoordelijk voor de verzendkosten op geretourneerde artikelen. Voor uw veiligheid, we bly raden u aan uw retourzending tegen verlies of schade te verzekeren, en dat je een verzender die u kunnen voorzien van bewijs van levering te gebruiken. Onze terugkeerbeleid is de aankoopprijs (exclusief verzendkosten) terug te betalen.

8. Deze garantie geldt niet voor apparaten, zoals computers of camera's, die worden aangedreven door onze accu's. Wij zijn niet verantwoordelijk voor oneigenlijk gebruik van ons product (en) worden gehouden.

Algemeen Bestellen Beleid

Uw ontvangst van een orderbevestiging van ons betekent niet onze aanvaarding van uw bestelling. Wij behouden ons het recht voor om te accepteren of te weigeren uw bestelling te allen tijde na ontvangst van uw bestelling om welke reden. Als uw creditcard reeds belast is voor de aankoop en uw bestelling wordt geannuleerd, zullen wij onmiddellijk een credit te geven voor het bedrag ten laste van de creditcard die is gebruikt in de bestelling. Bepaalde bestellingen moeten onze pre-goedkeuring te verkrijgen met een aanvaardbare wijze van betaling, zoals vastgesteld door onze afdeling facturering. We kunnen aanvullende controles of informatie voor de verwerking en verzending van alle bestellingen.

Algemeen Beleid van de terugkeer

Het is ons doel om onze klanten 100% tevredenheid. Indien, om welke reden dan ook, u niet tevreden bent met ons product (s), neem dan onmiddellijk contact met ons per telefoon of e-mail en uw factuur bij de hand. We zullen proberen ons best om uw probleem op te lossen. Als u het product (en) aan ons te retourneren binnen 15 dagen, dan betalen wij u het volledige prijs van het product (geen verzendkosten zal worden terugbetaald, tenzij wordt aangetoond dat de terugkeer is een resultaat van onze fouten). Voorafgaand aan het terugsturen van een product, mail ons voor een RMA en volg de instructies over hoe u het product (s) verzenden naar ons terug. Zie "RMA procedures" hieronder. Indien van toepassing, moeten alle verzoeken om garantie rendementen gepaard gaan met een bewijs van aankoop en worden gemaakt door de dealer of verkooppunt waar de accu oorspronkelijk werd aangekocht. Alle winst is voor slechts krediet en dient te geschieden binnen vijftien (15) dagen na factuurdatum. We behouden ons het recht voor om een vijfentwintig procent (25%) restocking fee.

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om te betalen voor de retourvracht, en redelijke maatregelen treffen om te beschermen tegen beschadigingen in het goederenvervoer, als u het product wilt retourneren, om welke reden dan ook.

Return Merchandise Authorisation (RMA) Procedures

1. Verkrijgen van een Return Merchandise Authorization (RMA)-nummer: Alle aangiften moeten een RMA voor de verwerking hebben. Neem contact met ons op goedkeuring evenals de RMA. RMA zijn slechts geldig gedurende dertig (30) dagen (poststempel of drager geplaatst door de 30e dag).

2. Omvatten RMA op de buitenkant van de verpakking: Het moet duidelijk worden weergegeven op de return-verzendkosten etiket van de verpakking. Pakketten zonder RMA worden niet geaccepteerd.

3. Binnen dertig (30) dagen: producten moeten worden teruggestuurd binnen dertig (30) dagen na de uitgifte van de RMA. Ontvangen na de 30e dag pakketten worden niet geaccepteerd en zal worden teruggegeven aan de klant.

4. Verpak in originele verpakking: Afgesloten alles oorspronkelijk ontvangen, inclusief alle handleidingen en aanverwante materialen. Plaats het verpakte product in een beschermende buitendoos. We moeten alle originele producten ontvangen om uw terugkeer of uitwisseling te verwerken. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de producten die zijn beschadigd als gevolg van slechte verpakking, beschadigd verpakking of verloren zendingen. Producten moeten worden teruggezonden 100% compleet, inclusief alle onderdelen, originele dozen en verpakkingsmaterialen, handleidingen, blanco garantie kaarten, en andere accessoires die door de fabrikant.

Terug